Producenci

Najczęściej kupowane

Regulamin sklepu do 25 XII 2014

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://vegevege.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet w firmie VegeVege.

2. Sklep www.VegeVege.pl jest prowadzony przez:

  Firma VegeVege Sworski Roman

z siedzibą na 92-318 ŁÓDŹ, AL. PIŁSUDSKIEGO 133D/019, PL
NIP. 7282404194
i n f o @ v e g e v e g e.pl

nr tel. 609-03-04-02 (godz.12-15)

 

NR KONTA 70 1140 2004 0000 3102 7427 1889
(BRE Bank (mBank))

 

3. Adres do korespondencji: j.w.

4. Zakup w sklepie internetowym www.VegeVege.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk REALIZACJA ZAMÓWIENIA, "Zamówienie", POTWIERDZENIE, itp. Po złożeniu zamówienia (proszę pamiętać o POTWIERDZENIU) klient otrzymuje na podany adres email informacje o zamówionych produktach i płatnościach jakie należy wykonać.
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia (nr tel. jest też istotny w przypadku doręczeń Kurierem oraz VegeVege (eko kurier) w Łodzi) oraz wybranie właściwej formy wysyłki i zapłaty (proszę czytać wszystkie informacje).

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (serwer ma 99% stabilności, 1% zostawiamy na ewentualne aktualizacje oprogramowania, za ewentualne dłuższe przerwy nie możemy brać odpowiedzialności, ale do tej pory nie zdarzały się). Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego (zastrzegamy to sobie ale dzięki naszej dobrej woli w niektórych przypadkach przygotowaniem zamówienia zajmiemy się natychmiast).

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma VegeVege zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane (prosimy też o dodanie adresu i n f o @ v e g e v e g e.pl do filtrów w poczcie aby wiadomości od nas nie znalazły się w folderze spam).

10. Firma VegeVege zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości - np. setki lub setki tysiecy produktów w koszyku, składanie zamówień podając niewłaściwe dane, itp. itd.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.VegeVege.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma VegeVege wystawia rachunek lub fakturę VAT na zakupiony towar na prośbę kupującego. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP i napisać do nas z prośbą.

13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, ale odbiór osobisty w Łodzi możliwy, godziny do ustalenia na bieżąco, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia.

Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską (cena przesyłki zależna od wagi i wielkości, wszystkie informacje są podawane przy wyborze sposobu wysyłki).

W Łodzi istnieje możliwość doręczenia przesyłki za pośrednictwem naszej firmy VegeVege (eko kurier) - opcja dotyczy adresów na terenie m. Łodzi, przesyłka do 30 kg, opłata 10 zł (brutto), oraz 5 zł (paczka do 4 kg) - dowóz w godzinach 9-10 lub godz. 17:00-19 (inne godziny do negocjacji* -dopłata po ustanowieniu konkretnej godziny (dokładność do +/- 20 min.) przywozu od 10 do 19 zł brutto, mamy prawo odmówić dowozu w konkretnej godzinie). 

Kupujący nie może anulować i modyfikować zamówienia, które już zostało wysłane lub przygotowane do wysyłki. Po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty przelewu modyfikacje zamówienia mogą być trudne jeżeli rozpoczęliśmy proces przygotowywania do wysyłki, ale proszę się kontaktować.

14. Firma VegeVege rozpoczyna realizację zamówienia w momencie otrzymania (zaksięgowania na naszym koncie) przelewu właściwej sumy pieniędzy od kupującego. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, ale w przypadku możliwych opóźnień (np. mała ilość produktów w magazynie, oczekiwanie na nową partię produktów, losowe zdarzenia których nie można przewidzieć, itd.) powiadomimy kupującego o sytuacji jak najszybciej, zaproponujemy alternatywy produktów bądź też prześlemy zaktualizowane zamówienie po konsultacji z kupującym. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, przedstawiając uzasadnienie.

 

15. Produkty chłodnicze oraz produkty w opakowaniach szklanych (sery wegańskie, seitany, tofu, itp.) wysyłamy na odpowiedzialność klienta (oczywiście zabezpieczamy produkty i pakujemy je odpowiednio, więc nie powinno być problemów), w przypadku większych zamówień proponujemy przesyłkę kurierską - w razie ewentualnych trudności uwzględnimy wszelkie sugestie i znajdziemy rozwiązanie.

 
16. Nie udostępniamy danych klientek/ów stronom trzecim. Klient/ka zgadza się na otrzymywanie okresowych informacji od VegeVege.pl - można z nich zrezygnować informując nas o chęci rezygnacji z subskrypcji poprzez formularz kontaktowy.

Życzymy udanych zakupów
VegeVege.pl

 

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru (reklamacje)

1. Odstąpienie od umowy

- Zgodnie z ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

- Termin ten liczy się od dnia dostarczenia towaru.

- W przypadku o którym mowa w pkt.1 Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni. Towar nie powinien zawierać znamion używania lub zniszczenia.

- Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego (chyba, ze wina lezy po stronie Sprzedającego).

2. Zwrot

- Kupujący ma prawo zwrócić towar wyłącznie w przypadku niezgodności towaru z umową.

- Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową.

- Sprzedawca zobowiązuje się wymienić towar na nowy w terminie 14 dni lub zwrócić zapłaconą kwotę za reklamowany towar.

3. Reklamacja

- Przed złożeniem reklamacji napisz do nas przez formularz kontaktowy (podając imię, nazwisko i nr zamówienia). Być może uda nam się w drodze ugodowej rozpatrzyć problem.

W celu złożenia reklamacji będziesz musiał/a:
- wysłać lub dostarczyć reklamowany towar wraz z krótkim opisem usterki na adres:
VEGEVEGE, 92-318 ŁÓDŹ, AL. PIŁSUDSKIEGO 133D/019
- wykazać że towar posiada wady/uszkodzenia, które nie zostały spowodowane niewłaściwym użytkowaniem


-należy dołączyć dowód zakupu i wszystkie oryginalne opakowania, części, składniki, itd.
- Koszty przesyłki pokrywa Kupujący (w przypadku winy Sprzedającego - koszt ponosi Sprzedający). Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

4. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeśli reklamacja zostanie uznana:

- wymienimy towar na podobny lub inny (po wcześniejszym uzgodnieniu z Kupującym)

- zwrócimy koszty zakupu towaru w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji

- koszt odesłania przedmiotu, którego reklamacja została uznana pokryje sprzedający.

 

W przypadku serwisowania produktu Sojowirówka Moja Soja instukcje znajdują się na stronie http://www.mojasoja.pl/ Wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny/email z VegeVege.pl

 

Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy sklepem VegeVege a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przez sąd rejonowy właściwy dla siedziby sprzedawcy.